
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met paragnoste Destiny. Een review helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Destiny. Jouw review draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een review biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken reviews als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw review zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat paragnoste Destiny iets heeft aan uw kritiek of review!
Geef ook sterren aan paragnoste Destiny zodat we uw review kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw review zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de reviewspagina van paragnoste Destiny.
Lees meer reviews
Bezoek profiel Destiny
Enorm onder de indruk van jouw gave en wijsheid. Ik hoef weinig informatie te geven tijdens de reading want je somt alles moeiteloos op. Echt heel knap, ik gun iedereen een reading met jou.
Erg fijn gesprek. Duidelijke en eerlijke andwoorden gekregen waar ik me heel goed in kon vinden. Dankjewel.
Heb u net aan de telefoon gehad, super verhelderend en confronterend op een zeer positieve wijze. U heeft een hart van goud en wil u hartelijk danken.
Was heel blij dat ik Destiny heb gebeld . heb de juiste woorden gekregen om door te zetten in me leven dank u wel . Precies wat ik nodig heb .
Lieve Destiny. weer heel erg bedankt voor het mooie consult. Liefs Diana.
Dank u wel Destiny voor het mooie consult. U hoort van me.
Hoi Destiny, had je van de week gesproken,bedankt voor je consult. Alles wat Destiny vertelde klopte. Ze heeft alles goed uit de kaarten gehaald. Ik vind je heel lief. Bedankt en tot bellen...........heb vertrouwen in....
Dank u wel Sorry tegoed was op Bel u gauw weer
Destiny, is erg fijn! Telkens als ik haar bel geeft ze me de volste vertrouwen en tips mee
Destiny, blijft er bij ondanks ik haar meerdere malen heb gebeld. Ze is een enorme steun en haar kaarten veranderen niet. Zeer zuiver
Dankjewel weer lieve destiny ik ga vertrouwen houden en denken aan positieve dingen xxx fijne avond tot snel Rx
WoOWWWw, p.s ik ben om!!!Wat een fijne reading EN LIEF EN ZORGZAAM!!!! HOLY MOLY!! , Destiny komt met licht ,inzicht,en perspectieven . DEZE VROUW IS EEN ENGEL , IK BEN ZWAAR onder de indruk ,wat er uit de reading kwam..KAN WEL ZEGGEN ( HET ONVERWACHTSE IS HET ALLERMOOIST) ZEKER WETEN !!! 10 PLUS VOOR destiny , Dank,dank voor wie U bent!!!
Lieve Destiny Hoe mooi om dezelfde bevestiging te krijgen en ook steeds op de juiste moment, het juiste zegt om terug die flow te laten doorstromen. Ik kijk telkens uit naar je consulten! Dank je, dank je, dank je! Wijfie :)
Zojuist met Destiny gebeld. Ze geeft hele goede inzichten tav de situatie waar ik inzit en geeft concrete handreikingen tav wat ik zelf kan doen om sterker te worden in mijn eigen proces. Echt top!
Zojuist met Desteny gebeld, ze weet alles te vertellen wat ik mee maak zonder dat ik wat gezegd heb. Ze voorspelde mij mooie voorspellingen en heb er vertrouwen in dat het uitkomt. Heel veel dank Desteny, ik bel zeker nog eens terug.
Wat een lieve vrouw !!! Zeg eerlijk wat ze doorkrijgt en wat de kaarten te vertellen hebben waar ze heel goed in is hou je niet langer aan de lijn dan nodig geef je handvatten mee om verder te gaan !!! blijf bij haar antwoorden Destiny heeft dingen voorspeld die allemaal ui zijn gekomen !!!! een vrouw met ook humor en veel wijsheid Een medium die je echt gesproken moet hebben !!!! Meer dan vijf sterren voor mij een dikke 10
Ze heeft mij vorig jaar voorspellingen gedaan en die zijn nu stuk voor stuk uit aan het komen. Dankjewel .
De allerliefste en zuiverste die er is! Destiny, ik ben zo dankbaar dat ik je 3 jaar geleden heb gebeld. Je blijft al die tijd hetzelfde zien je bent werkelijk waar een engel. Duizendmaal dank weer x.
Eerlijk, puur en helder advies. Betrouwbaar. Draait er niet omheen.
Je staat rechtstreeks in verbinding met de gidsen. Je bent buitengewoon goed en een vrouw met het hart op de juiste plaats. Veel positiviteit en ondersteunende gedachten gaf je zomaar mee als hapklare cadeautjes. Wat je me vertelde voelde helemaal juist. De belminuten werden rijkelijk gevuld.