review over paragnoste Jeannet
'Lieve Jeannet, Bedankt voor je steun, eerlijkheid en betrouwbaarheid. We hebben al meerdere gesprekken gehad en steeds sla je de nagel op de kop. Reeds meerdere malen heb ik dank zij jou een negatieve toestand kunnen omdraaien naar een positief eindresultaat. Ontzettend fijn om te weten dat er iemand is waar je op kan vertrouwen. Veel dank, lieve groetjes en tot ons volgende gesprek. Wendy.'
review geplaatst door Wendy (uit Losser)op zaterdag 20 juni 2026 om 14u38





















































LAATSTE REVIEWS OVER ONZE PARAGNOSTEN
