Heb jij een consult gehad met paragnoste Anouk?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar paragnoste te vinden.
Anouk is 100procent de beste op deze lijn. Weet me altijd terug een nuchtere kijk te hebben op wat er rond me aan het gebeuren is, daarnaast zijn voorspellingen altijd spot on!
Anouk is een absolute topper. Heel direct en no nonsense aanpak, sterk in haar vak en dat heeft ze weten te bewijzen door meerdere voorspelling die reeds waargemaakt werden. Ik zou haar tien sterren geven als ik kon!
Beste Anouk zoals je voorspeld had. Dat ik mijn examen zou behalen is inderdaad gebeurt. Ik ben super blij. Tilda.
Anouk is ongelofelijk precies en duidelijk. Ze heeft het iedere keer precies goed gehad. Bedankt daarvoor. Je was een enorme steun in de rug voor mij. Laura x
Bedankt voor je kaartleggingen Anouk die altijd kloppen, wauw wat een consultatie. Mijn jaar is dan mss slecht begonnen maar er komt dus licht aan het eind van de tunnel. A.
Anouk is heel goed, wijze vrouw met doorleefde uitspraken. Je moet bereid zijn het echte verhaal te horen. Dankjewel voor je heldere kijk op de dingen Sacha.
Anouk, eventjes dacht ik deze voorspelling gaat niet uitkomen! Maar ja hoor de koper heeft toch op het laatste minuut de financiering rond gekregen.
Ik was zo onder de indruk van Anouk. Ze was erg empathisch en begripvol. Ze heeft me geholpen om verder te gaan. Liefs Jessica.
Anouk haar voorspellingen zijn uitgekomen!
Lieve Anouk, het zou mij eigenlijk niet meer moeten verbazen want er is alweer een zoveelste voorspelling van je uitgekomen, ongelooflijk! Voor mij ben en blijf je de beste! Dank voor je eerlijkheid, je luisterend oor, je adviezen en je rake leggingen. Langs deze weg wens ik je fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2024! Een dikke knuffel van mij en ik spreek je snel weer!
Wow Anouk alweer een voorspelling uitgekomen! Je zag al een tijd een zwangerschap die ik niet kon plaatsen. Nu blijkt mijn schoondochter in verwachting te zijn. Geweldig! Ook zag je weer een waterlekkage in mijn huis wat je niet kon weten, het klopt ook helemaal! Je blijft voor mij de beste op de lijn. Recht door zee en je houdt mensen niet onnodig lang aan de lijn wat ik ook zeer waardeer. Mensen zit je in zak en as en ben je op zoek naar antwoorden, bel dan Anouk!
Ik bel paragnoste Anouk regelmatig. Ze ziet wat vele andere niet zien. Bedankt voor de steun, Anouk. Ik vertrouw op jou en ik weet dat je gelijk hebt. .
Lieve Anouk, ik blijf het zeggen je bent meer dan vijf sterren waard! Er is weer een voorspelling uitgekomen, ongelooflijk ik weet niet hoe je het doet. Wat ben ik blij met jou op de lijn, je bent de enige die het bij mij steeds weer aan het juiste eind heeft. Duizendmaal dank voor alles. Een dikke knuffel van mij en tot snel weer!
Lieve Anouk, Langs deze weg wil ik je ontzettend bedanken voor je geduld, luisterend oor, zeer rake voorspellingen en je eerlijkheid. Je bent een rots in de branding voor iedereen en zeker ook voor mij. Aan jou durf ik alles toe te vertrouwen en ik weet dat het goed zit en dat is zo fijn! Je voorspellingen zijn ook nu weer raak ik sta er steeds weer versteld van! Je bent een topper op de lijn en verdient meer dan vijf sterren! Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds gewenst. We spreken elkaar gauw weer. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel, je weet wel van wie.
Lieve Anouk jij verdient meer dan 5 sterren wat ben jij ontzettend goed! Onlangs is er weer een zoveelste voorspelling uitgekomen. Iedere keer wanneer ik denk dat het niet mogelijk is heb jij het toch weer aan het juiste eind! Dank ook voor je eerlijkheid, je windt er geen doekjes om en zegt de dingen zoals ze zijn. Dat waardeer ik ontzettend, dank je wel! Ik bel je snel weer!
ja je hebt weer volkomen gelijk. Heel erg bedankt voor je tijd en je lieve woorden. liefs Cato xx.
Lieve Anouk, jij weet inmiddels als geen ander hoe sceptisch en kritisch ik ben en iedere keer wanneer ik je bel en jij een voorspelling doet denk ik steeds, dat kan gewoon niet, dit komt nooit uit en toch weet je mij iedere keer weer het tegendeel te bewijzen, ik sta er echt van te kijken. Man man man wat ben jij goed. Al sinds ik je bel hou je vol dat de man waar ik al zo lang contact mee heb voor mij gaat kiezen en dat dat gaandeweg duidelijk zal worden. Ik had al afstand van de man genomen en ik zei nog tegen je: nee voor mij is het nu genoeg geweest. Jij zei: dan zul je stevig in je schoenen moeten staan want hij laat je echt niet gaan, hij houdt van je en ja hoor. Wat ik voor onmogelijk hield is gebeurd. Wat je voorspelde is uitgekomen, bizar gewoon. Je bent recht door zee en eerlijk en als je iets niet ziet gebeuren zeg je het ook zoals het is en dat vind ik ontzettend fijn. Dank je wel voor alle gesprekken en voorspellingen, ik ben inmiddels een trouwe beller en ik hoop dat ik je nog heel vaak mag spreken. Kan ik ergens 10 sterren noteren? Je bent geweldig.
Anouk, wat je mij vertelde over de waterlekkage klopte helemaal. En ook over de man, dat hij één zaak in het buitenland zou sluiten. Je bent een topper, ik bel je snel weer.
Ik heb Anouk een paar keer gesproken en ze voelde alles aan dinges die ze niet kon weten. Ik wil je hiervoor bedanken je bent een topper. Ik hoop dat je dit werk nog jaren mag doen, XXX.
Wat een verfrissende vrouw op de lijn. No nonsens!!! Heerlijk.
Hey Anouk, spreek jou al zo lang en vind het altijd fijn als ik je weer gesproken heb. Geeft me rust en vertrouwen in wat er allemaal speelt. Tijd is lastig, van wanneer iets gebeurd maar we blijven vertrouwen dat het goed komt. Dank je wel daarvoor dikke kusss Evelien.
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!
Anouk vertelt je eerlijk hoe een situatie in elkaar zit. Ze heeft begrip voor dingen en oordeelt daar niet in, maar is correct. Ze ziet dingen die jij niet vertelt en benoemt deze. Ze doet ook voorspellingen en ik wacht af.
Beste Anouk, ik spreek je nu al langere tijd. Of het nu dichtbij ligt of ja jammer genoeg wat langer op zich laat wachten, het lijkt altijd uit te komen. Zoals hoe je zei: hij zal spijt krijgen van zijn huisgenoot, jahoor! Binnen 3 maanden heeft hij het huis al verlaten. Ik kan niet wachten dat ik eindelijk klaar ben met mijn EVC-traject. Dan rest nog 3 laatste modules die klassikaal gevolgd moeten worden met daarnaast mijn scriptie. Ik zal het tegen die tijd met je delen! We gaan voor goed en positief nieuws. Anouk ik wil je nogmaals in het bijzonder bedanken. Hoevaak ik je wel niet benaderd heb, met talloze vragen en verhalen. Het lijkt net een live soapserie, maar je blijft neutraal en hebt zoveel geduld gehad. Dat maakt het mediumschap je dan ook meer dan waardig. Bedankt Anouk!
Annouk wint er geen doekjes om en ook al moet je soms geduld hebben. Ze heeft gelijk gekregen over heel wat zaken ook over het examen dat ik aflegde
Geweldige begeleiding gehad van Anouk, ze heeft voorspelling van verschillende dingen en ook over mijn kinderwens en dat is ook uitgekomen, nu word ik vader! Echt super blij mee!
Anouk, even tijd genomen om je te bedanken. Jeugdzorg is inderdaad weggebleven uiteindelijk. Zoveel angst om niets. Wou dat ik je eerder gebeld had. Dank je voor je eerlijkheid.
Lieve Anouk telkens weer komen je voorspellingen uit. Wat ben je goed, aardige vrouw. Ik ben zo blij met je op deze lijn. Blijf zo doorgaan. Je bent meer dan 5 * Babs
Lieve Anouk , heb jou een half uurtje geleden gesproken Hartelijk dank wat jij allemaal zag zonder dat ik iets zei niet normaal Vooral over mijn 2 kinderen niet normaal want niemand weet het ook niet mijn familie Alles wat je zei tot op de puntjes want je kon het niet weten Ik ben je dankbaar voor je eerlijkheid En klopt mijn mentale weet ook niemand en ik moet er werk van maken voor dat ik in een depressie val Je bent het waard Anouk
Lieve Anouk , heb jou een half uurtje geleden gesproken. Hartelijk dank wat jij allemaal zag zonder dat ik iets zei niet normaal. Vooral over mijn 2 kinderen niet normaal want niemand weet het ook niet mijn familie. Alles wat je zei tot op de puntjes want je kon het niet weten. Ik ben je dankbaar voor je eerlijkheid. En klopt mijn mentale weet ook niemand en ik moet er werk van maken voor dat ik in een depressie val. Je bent het waard Anouk.
Anouk Wel ik moet zeggen dat u het goed beschreven hebt wat er ging gebeuren tot de stolelen en de tafels toe . En u zij je gaat en man leren kennen en ja die zelfde avond nog wel dat u het die middag hebt gezegd Dus nu ben ik benieuwd naar je volgende voorspelling Rita
Awel ik heb anouk gebeld om een vraag te stellen ivm werk, en ze had helemaal gelijk! Top!
Dag Anouk, na zoveel tijd is toch uitgekomen wat je voorspelde helaas. Geen trouwerij en relatie gedaan. Bedankt voor je eerlijkheid
Tegen al mijn verwachtingen in heb je gelijk gekregen. Bedankt voor je goede begeleiding in deze moeilijke fase voor mij. Het was een lange weg, maar dankzij jou heb ik het volgehouden. Voor mij de beste op deze lijn. Mijn dank is groot en tot snel weer.
Anouk you are the best!!!
Anouk, ik wil je bedanken voor je directe aanpak en je goede raad. Alles is verlopen zoals je voorspelde. Gelukkig heb ik geluisterd naar jou, had me anders veel geld en leed gekost. Dankjewel!
Hi Anouk Je had gelijk, je had nu gelijk en je had toen gelijk. Wat ben ik zo dankbaar voor jouw hulp de afgelopen tijd. Als het even kon dan belde ik je
Ik kwam in contact op een moment dat ik vooral vastzat in mezelf. Niet omdat ik geen antwoorden had, maar omdat ik bleef twijfelen aan alles wat ik dacht en voelde. Wat me meteen raakte, is hoe snel ze voorbij de oppervlakte gaat. Zonder dat ik veel moest uitleggen, benoemde ze precies waar het voor mij blokkeerde. Niet algemeen, maar op een manier die zo herkenbaar was dat ik er even stil van werd. Er kwamen ook dingen naar voren die ze eigenlijk niet zomaar kon weten, en dat maakte het op een bepaald moment wel heel duidelijk dat dit geen oppervlakkig gesprek was. Er was geen poging om het mooier te maken dan het is. Integendeel — ze zegt wat er gezegd moet worden. Soms confronterend, maar altijd met een rust en respect die maakt dat je het ook kan aannemen. Wat voor mij het verschil maakte, is dat het niet voelde alsof ik “advies” kreeg, maar alsof er helderheid kwam in iets waar ik zelf al te lang in vastzat. Na het gesprek was er geen plots mirakel, maar wel iets veel waardevoller: helderheid. En vanaf daar wordt het stil in je hoofd. Ze ziet meer dan wat je zelf onder woorden brengt, en je voelt dat ze precies weet wat ze doet.
Ik ben echt onder de indruk van deze medium. De voorspelling die ik kreeg klopte helemaal en kwam precies uit zoals beschreven. Alles werd op een duidelijke en eerlijke manier uitgelegd, zonder vaagheden. Je merkt dat er echte kennis en intuïtie achter zit. Het consult gaf me niet alleen bevestiging, maar ook rust en vertrouwen in de toekomst. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar oprechte en accurate inzichten!
Omg Anouk, je hebt weer gelijk gehad. Kan niet wachten op de volgende reading. Xxxx