Heb jij een consult gehad met paragnost Gazali?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar paragnost te vinden.
Beste Gazali Mijn dank is weer groot. Voor mij ben je echt de beste. Lieve groet, Annemie.
Lieve Gazali, Ik heb u meerdere malen gebeld en mijn conclusie is dat je alles goed ziet en invoelt, zonder kaarten. Alles wat je voorspelde is uitgekomen, nu nog van een paar dingen afwachten. U bent een engel op aarde met een hart van goud. Liefs Charlize,
Lieve Gazali, je bent een top medium met zeer duidelijke voorspellingen en doet iedere keer dat ik u bel je uiterste best. Een man die zijn werk met passie doet, dus een man met het hart op de juiste plaats. Ik wens u een goede gezondheid toe en een dikke knuffel. Leone.
Dag Gazali. Even via deze weg een bedankje voor het fijne consult. Voel mij weer een heel stuk beter en mijn angst heb ik weer onder controle. Ga het proberen, bel jou zeer zeker terug Lieve groetjes Viv.
Gazali, wat ben ik blij dat ik jou gisteren gesproken hebt. Het voelde gelijk vertrouwt, het is net of ik je al jaren ken. Alles klopte in jouw reading zonder ook maar iets te zeggen over wie het ging, heel knap. Ik heb nu alle vertrouwen erin. Elena x
Bedankt lieve Gazali. Je bent een echte ware topper. Lilli x
Lieve Gazali. Ik heb je pas voor de eerste keer gebeld en ik moet zeggen dat het een supergesprek was. Gazali, je bent een fantastisch medium. Je sloeg nagels op de kop. Ongelooflijk.
Heel Zuiver. Een aanrader, draait er niet lang om heen, concreet, helder en duidelijk. Dankjewel Gazali, voor je Heldere Kijk. Hannie xx.
Lieve Gazali bedankt voor je luisterent oor je geeft mij altijd een enorme boost met energie en je geeft mij zoveel vertrouwen dat ik alles weer aan kan. Het is zo fijn om met je te spreken Tot bels.
Ach Gazali, wat was dat een mooi gesprek. jij kan werkelijk over alles een oplossing of een gevoel overbrengen. Jij bent enorm motiverend en geeft mij een kracht en het gevoel dat ik iemand bent. Ik bewonder dan ook wie jij bent en wat jij doet en de rust die jij overbrengt. Dank je, Ina.
Jouw voorspellingen zijn duidelijk .ben heel overtuigd van de voorspellingen . Ik bel zeker terug X.
Zeer aangename man om mee te praten. Heeft ook een goed inzicht op je vragen.
Ik kan zo al 4 voorspellingen opnoemen waarbij Gazali het bij het rechte eind had. Nuchter, eerlijk en geen hokus pokus verhaaltjes. Dankjewel Gazali.
Ik heb 3 gesprekken gehad met hr. Gazali en het voelde meteen vertrouwd en zuiver en oprecht. Zeker heeft het mij ook verlichting gegeven. Want ik zat er "vast" en "geblokkeerd" met mijn problemen die redelijk "uitzichtloos" leken. Ik heb er vertrouwen in dat uiteindelijk met veel geduld en voorzichtigheid alles op zijn plek zal vallen en dat er licht aan het einde van de tunnel zal schijnen. En dat ik weer "hoop" en vertrouwen heb . dank je wel hiervoor hr. Gazelli en ik zal u op de hoogte houden. vr.groet T.
Gazali, Sorry verbinding werd verbroken door een storing. Ik bel je morgen weer op. Je hebt het heel goed, het was ook zeer fijn om met jou te praten. Bewust zeg ik zo min mogelijk en doorzie jij toch de situatie. Jij bent een goed medium. Het klopt dat er manipulatie plaatsvindt vanuit dichtbij, namelijk haar familie: ouders en zus. Toch zijn er inderdaad ook meer onderliggende factoren waar ik het morgen met jou over wil hebben. Tot nu bedankt. Groet Maarten.
Ik heb een echt goed gesprek gehad met Gazali. Naar mijn aanvoelen een goed paragnost. Dank voor het fijne gesprek, Barbara.
Hi Gazali, Wat ik een super consult heb ik van U mogen ontvangen vandaag. Het was een fijn gesprek die mij heel veel inzichten heeft verschaft in mijn situatie. Waar wacht ik idd op, ik leef vandaag en niet morgen. Ik zal uw advies opvolgen. ik ga opzoek naar een woning waar wij gelukkig samen kunnen zijn :-). Top consulent. Bellen zou ik zeggen. :-))). Groetjes Anoniem.
Elk consult laat hij me weer sprakeloos achter met wat hij doorkrijgt. Zo puur en zuiver, dit niveau vind je tegenwoordig bijna nergens meer.
Wat een ontzettend fijne man is Gazali. Ik belde hem over iemand die ik net kende en waar ik erg over twijfelde. Hij was heel eerlijk en zei direct dat het uiteindelijk niks zou worden, wat achteraf ook helemaal bleek te kloppen. Het gesprek voelde heel warm en opbouwend, hij nam echt de tijd voor me in plaats van snel een antwoord af te raffelen.
Wat een superfijn gesprek was dit met Gazali. Alles resoneerde wat hij zei en hij bracht me enorm veel rust. Ik heb zelfs nog 2x extra opgewaardeerd. Heel eerlijk en zuiver, blijft ook bij wat hij ziet en draait er niet omheen. Dank je wel en tot snel!
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hoi Gazali bedankt voor je fijne en heldere consult heb er veel aangehad en kan jou zeker aanbevelen, hartelijke groet Lyza.
Gazali is een fijn mens met wie je fijn kunt praten en ik kan ook erg met hem lachen op momenten. Hij heeft levenservaring waaruit hij kan adviseren en heeft zeer zeker een ontwikkeld zesde zintuig waardoor hij gedetailleerd zaken doorkrijgt. Groetjes Charline.
Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik heb al heel wat mediums gesproken, maar Gazali zit echt op een heel ander level. Alles wat hij doorkreeg klopte gewoon tot in detail. Geloof me, bespaar jezelf de zoektocht en bel Gazali.
Lieve Gazali. Ik belde jou omdat ik heel erg teleurgesteld was in iets en jij nam de tijd en beantwoorde al mijn vragen. Ook jou adviezen waren oprecht. Je zegt wat je ziet. Zo fijn.
Wat ik prettig vind aan Gazali is dat hij eerlijk en duidelijk is. Geen vage verhalen, maar concrete inzichten waar je echt iets aan hebt.
Gazali zag het al aankomen lang voordat ik het zelf kon geloven. Zijn voorspelling werkelijkheid geworden. Een bijzonder consult met een verbluffend resultaat, meer dan tien sterren waard.
Gazali. Kijk er naar uit je binnenkort te bellen met het nieuws over het huis vlakbij het park. Veel liefs. Noa.
Normaal geloof ik niet snel alles, maar na mijn gesprek met Gazali heb ik direct mijn vriendin aangeraden om hem ook te bellen.
Door Gazali heb ik mijn gezin teruggekregen want hij bleef zeggen dat deze man terug in huis zou komen. Iedereen verklaarde mij voor gek maar Gazali kreeg uiteindelijk gelijk.
Gazali is een zeer fijn gesprek. Hij heeft mij dingen gezegd dat volledig nauwkeurig zijn, dingen die hij niet kon weten. Het is een fantastische medium. Zeker een aanrader. Alie.
WAUW… ik krijg nog steeds kippenvel van mijn gesprek met Gazali!! Zoveel dingen klopten tot in detail dat ik er stil van werd… eindelijk iemand die echt diep kan aanvoelen wat er in je leven speelt!!
Gazali, wat ben jij goed. Doe zo voort, leuk je te ontdekken op deze lijn. Een echte aanrader. Je bent geweldig. Echt heel erg bedankt, liefs Isolde
Eindelijk eens een medium dat niet standaard praat. Gazali zat meerdere keren precies goed en dat gaf mij echt kippenvel. Heel oprecht persoon en absoluut de moeite waard om te bellen!
Ik ben heel tevreden over mijn gesprekken met Gazali. Op het gebied van liefde en relaties heeft hij mij veel waardevolle inzichten gegeven en voorspellingen die ik kan omarmen. Hij kan heel goed intunen op de situatie en geeft rustig en duidelijk advies, waarbij hij vooral benadrukt om geduld te hebben en te vertrouwen. Hij brengt een bepaald inzicht naar voren dat ik op dat moment, door de lastige situatie, zelf niet altijd even helder zie. Zijn manier van kijken helpt dan echt om weer overzicht te krijgen. Wat betreft zijn voorspellingen ben ik nog in afwachting, maar zodra deze uitkomen, zal ik dat zeker ook aan Gazali laten weten.
Ik bel Gazali al een tijdje en elke keer zit hij goed. In de liefde heeft hij alles zien aankomen en het is precies zo gegaan.
Gazali, jij bent de enige die de waarheid durft te zeggen. En daar bellen we ook voor. En uit het verleden blijkt ook dat je steeds gelijk hebt. Dankjewel Harm.
Ik zat vol twijfel over mijn relatie, maar Gazali zag direct wat er speelde tussen ons. Eerlijk en duidelijk, precies wat ik nodig had.
Als je meer dan 5 sterren advies wil dan zit je goed bij Gazali. Hij neemt scherp waar en slaat spijkers met koppen. Op een heel rustige manier en ditto energie staat hij je te woord.Hij raakt de ker